Wie zijn wij?
Stichting Next Move is op gericht door Bilal Aazzaoui en Lies Geurts. Wij hebben vele jaren ervaring in de jeugdhulpverlening 16+ en maatschappelijke dienstverlening binnen de gemeente Helmond. Door de verschillende functies die wij op beide terreinen hebben bekleed, weten wij goed in te spelen op de behoefte van jongeren/jongvolwassen die om wat voor reden dan ook dreigen uit te vallen of vastlopen in de maatschappij. Stichting Next Move staat voor sociale inclusie en ontwikkelt sociale initiatieven die dit mogelijk maakt. Een samenleving waar iedereen tot zijn recht kan komen en op een gelijkwaardige manier deel kan nemen aan de maatschappij. Persoonlijke benadering met een oplossingsgerichte manier van werken creëren we met de doelgroep een positieve kijk op de toekomst.

Wat doen wij?
Stichting Next Move begeleidt en ondersteunt jongeren en jongvolwassen van 16 t/m 27 jaar naar een volgende stap van onafhankelijke zelfstandigheid en zelfredzaamheid in hun eigen woonruimte. Wij bieden individuele begeleiding gericht op kwetsbare jongeren met verschillende ondersteuningsvragen. Hierbij kun je denken aan vragen op het gebied van wonen, financiën, gezondheid, school, werk, vrije tijd en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast ontwikkelen we sociale initiatieven waarbij de jongeren in actie komen voor de wijk. Hierbij betrekken we vrijwilligersorganisaties en professionele organisaties uit de wijk.